Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

komentuje tento odstavec """"

Zajimavé je, že pro Johna Kasiche a jeho tvrdou finanční politiku hlasovali hlavně důchodci, což je poměr jiný než v Česku. Ani si netroufám spekulovat co by bylo kdyby si náš ministr financí ve stejném období dovolil prosadit příslušné zákony a vytvořit přebytkový rozpočet. Připomínám, že jen za snížení deficitu o pouhých 10-20% ročně sklidil pohrdání a masové obvinění, že podporuje zloděje a ožebračuje lid. Asi jsem naivní a srovnávám nesrovnatelné, zřejmě je v relativně chudém státě Ohio 72% zahraničních investorů, super bohatých lidí a farmářů nad 65, protože podle názoru mnoha našich milovníků jistot jedině pro ně je podobná politika “okrádání obyvatelstva” finanční zodpovědností vhodná.""""  Karle s odpuštěním, jste mimo realitu a komentujete něco co je vám vzdálené a jste mimo realitu. To, že někdo veřejně plácá o snižování např. deficitu státního rozpočtu neznamená ještě že šetří. Když může vláda půjčit nějakých 40 mld MMF (a všechny závazky a úroky jsou za ní) a už předem ví, že ty peníze nikdy zpět neuvidí a zadluží stát na dalších X let. O jakém to snižování deficitu státního rozpočtu můžeme mluvit. Kalousek moc mluvil, ale ve své podstatě zadlužil i moje budoucí vnuky..................

0 0
možnosti
Foto

Tak chválit Kalouska za to, že nejprve svými daňovými opatřeními uvrhl republiku do těžké ekonomické krize, což vyústilo v deficit v rozsahu 130 mld korun, aby ten deficit snížil o 20%, je možné považovat za poněkud. To už rovnou lze pochválit Sobotku, že výši toho deficitu snížil tak o polovinu.

0 3
možnosti

Tak ten Kalousek je ještě horší, než jsem si myslel. Vždycky jsem se domníval, že naše potíže souvisí s celosvětovou krizí. Takže třeba za hypoteční bublinu v USA opravdu může Kalousek?

1 0
možnosti
Foto

Pan senátor evidentně nic neslyšel o tom báječném deficitním rozpočtu, který - jak nám neustále sdělují naši soudruzi - je to nejlepší, co můžeme chtít / a máme /.

A také "sociální jistoty"....

Vám a panu senátorovi karmaR^

5 0
možnosti
Foto

Však právě. Proto jsem to i napsal. Tolik lamentování o tom jak USA všechny okrádají, ale když na to příjde, tak je to pot a krev, na čem dolar stojí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2549x
Technik, matematik, chemik. Cestovatel, sportovní fanda. Čech, Američan.

Prvních 25 let života jsem prožil v České republice (Československu), v Karviné a v Praze. Dalších skoro 30 let v USA.

Psaní je mým koníčkem. Profesí je automatizace výroby, inovace a optimalizace technologických procesů. Jsem technik, a proto mě spíše zajímají data, fakta a nefiltrované diskuse, které si pak přeberu a závěry udělám sám. Mám respekt k různorodým názorům, chráním si osobní svobodu, snažím se lidem naslouchat a své myšlenky vyjadřovat v klidu, s dobrým úmyslem přispět do zajímavých diskusí.

Své politické komentáře, zamyšlení a informace sdílím, když mi na netu chybí. Mám radost, když mě někdo předběhne. Ušetří to práci a potěší, že existuje alespoň jedna spřízněná duše. Do rubriky "Historky a fotoblogy" vložím tu a tam příběh z cest, zajímavost z Ohia nebo z prostředí svých přátel. V rubrice “Přátelé se mě ptají“ najdete články ze života v USA.