Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR

To se jako vážně stalo?

0 0
možnosti
Foto

Ano, už jsem to potvrdil dříve v této diskusi jako odpověď na příspěvek pana Popovského. V článku není žádná fantazie, jen popis situace a překlad konverzace z angličtiny.:-)

0 0
možnosti

Nevšední zážitek, pěkně napsaný. Téma zajímavé! DíkR^

2 0
možnosti
Foto

Ano, nevšední a na zapamatování na hodně dlouho...:-)

2 0
možnosti
PB

....veselej společník !R^

1 0
možnosti
Foto

Vskutku veselej...:-)

Líbí se mi Vaše komentáře v diskusích...R^

1 0
možnosti
LP

Docela k zamyšlení. Budu o tom přemýšlet. Děkuji Vám za článek.

1 0
možnosti
Foto

Jak jsem pozoroval, tak jsem napsal...a take přemýšlím... Byl to zajímavý člověk, říkal jsem si pak, že jsem si mohl vzít jeho mailovou adresu nebo se aspoň vyfotit... Snad se mu daří.

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2549x
Technik, matematik, chemik. Cestovatel, sportovní fanda. Čech, Američan.

Prvních 25 let života jsem prožil v České republice (Československu), v Karviné a v Praze. Dalších skoro 30 let v USA.

Psaní je mým koníčkem. Profesí je automatizace výroby, inovace a optimalizace technologických procesů. Jsem technik, a proto mě spíše zajímají data, fakta a nefiltrované diskuse, které si pak přeberu a závěry udělám sám. Mám respekt k různorodým názorům, chráním si osobní svobodu, snažím se lidem naslouchat a své myšlenky vyjadřovat v klidu, s dobrým úmyslem přispět do zajímavých diskusí.

Své politické komentáře, zamyšlení a informace sdílím, když mi na netu chybí. Mám radost, když mě někdo předběhne. Ušetří to práci a potěší, že existuje alespoň jedna spřízněná duše. Do rubriky "Historky a fotoblogy" vložím tu a tam příběh z cest, zajímavost z Ohia nebo z prostředí svých přátel. V rubrice “Přátelé se mě ptají“ najdete články ze života v USA.