Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P15e35t16r 64G18a84b50r90i63e14l 2282157157971

Proč mne mažete? I foto jste vyhodili-to je cenzura?

0/0
16.4.2017 22:53
Foto

P33e56t81r 74G24a72b16r74i98e22l 2402367617971

Zdravím všechny diskutující, přestože dlouhodobě žijete v cizině, tak váš český jazyk je stále obdivuhodný. Všiml jsem si také vaší zodpovědnosti vůči sobě i systému. Zdravotní systém v USA je zřejmě velmi komplikovaný a pro mne velmi nepřehledný. Již několik let se ale věnuji na internetu akcím vlády USA při získávání zdrojů a po studiu zpráv a zveřejňovaných článků významných lidí, či přímo profesorů vysokých škol, jsem již sám popsal po předchozím mnohaletém studiu situaci v mnoha událostech. Vždy byla ve hře ropa. Všiml jsem si, jak USA vláda v těchto událostech klame velmi šikovně veřejnost nejen v USA, ale i v zemích poslušných vůči vládě USA! Jak odpůrci řešení těchto událostí musejí se tajně domlouvat i na internetu, nesmí popisovat otevřeně, ale v předem dohodnuté mluvě a náznacích-konkrétně o cestě do Kanady za vědomostmi o 9/11 události. Po návratu se chtěli sejít, ale adresa místa setkání byla příliš nejasná. Vláda USA vás evidentně podvádí, klame. Uznávám, že ona to velmi dobře umí, že to ani nepoznáte, zvláště když jste naplnění každodenními povinnostmi.

Věže WTC shodili USA vojenští vědci žárem 6 660 000 °C, kde použili 1 Mt TNT, zavraždili tam 4 000 USA občanů. Naměřili na Ground Zero 100 000 V/m na vrcholu el. pole a 4000 A/m na hrotu magnet.pole. Odpovědnost navlečená na Araby je velmi směšná, když údajní piloti dále řídí letadla v SA. Mnoho článků o této události najdete na mém blogu zde na idnes.

0/0
16.4.2017 22:08

J57a39r43o34s13l87a18v 60L90i38m74a 1625857301

Pane Stryczku jen doplnim. Jako 'duchodce' jsem prihlasen do neziskoveho pojistovaciho systemu. Vedle 105 dollaru mesicne z Medicare, ma pojistka je 32 dolaru. (stejne pro moji manzelku). Pri operaci vymeny meho kolena, jsem organizacni nemocnici zaplatil 150 dolaru za noc. Prospal jsem tam DVE noci. Tedy 300 dollaru. Jinak bylo vse placeno z neziskoveho pojistovaciho systemu.

Pri navsteve praktickeho lekare (ktery je v neziskovem pojistovacim systemu) neplatime nc. Pri navsteve 'specialistu' (ve stejnem systemu) je castka 30 dolaru.

Leky nemohu posoudit. I pri vyssim veku (78) neberu zadne leky a taktez moje manzelka.

Nejsem obcanem USA, ale po dlouhem pracovnim uvazku pro americkou firmu, vyuzivam vymozenosti americkeho zdravotniho systemu stejne jako americky obcan. Pripoctu-li k tomu prekrasne pocasi Arizony (dnes bude asi 32 stupnu Celsia), klidny zivot v Sun City, nemohu si narikat. Uz proto, ze znam pocasi v Clevelandu touto dobou. Byl jsem tam sluzebne mnohokrat na reditelstvi meho byvaleho podniku

Jinak dekuji za vas prispevek. Have a Nice Day!!.

+3/0
21.3.2017 18:37
Foto

K80a63r17e53l 32S77t93r12y23c49z36e19k 2403159238751

Díky moc za doplnění informace. Krásně se hodí k informacím v článku. Hodně sluníčka a pohody přeji do Arizony!

0/0
21.3.2017 22:49

R37a55d86e92k 61K30e79t24z26l 7969469428272

Zajímavý rozpis nákladů pane Stryczeku, děkuji.

Pohled na byznys ve zdravotnictví se v našem případě zdá nemorální, jelikož si myslím, že se zde vytvořila jistá bublina ohledně nároku na zdraví jako veřejný statek, něco automatického, bezplatného.

Je to velmi citlivé téma, avšak věřím, že pokud by se "privatizovalo" naše zdravotnictví, znamenalo by to > vyšší kvalita poskytované péče nemocnicí a zdravotních zařízení, nižší cena pojištění (vliv konkurence) a pak by následoval nárůst mezd lékařů, atd...

Pokud jsou lidé schopni utrácet spoustu peněz za ne-životu nutné zboží a služby, nevidím důvod proč bychom si neměli platit za naše zdraví, o kterém mluvíme, jako o nejcennější "věci".

Ať jsou to potraviny či energie (velmi důležité pro náš život) - vždy když se do odvětví dostane soukromý kapitál zvýší se celková úroveň prostředí a prodejní ceny se stanou přijatelnými pro všechny. (Myslím si...)

+3/0
21.3.2017 17:16

M16i22l38a51n 34R21a91d67e18k 3587676941431

jo, to znám ještě z USA. Dnes jak to chodí třeba v Mexiku, zde už je IMSS, ten celý vypracoval po válce jeden český žid, je to to co Obamacare okopíroval, třeba i z Kanady.

Ale nic není zadara, i to se strhává z platu. Jenže to není ono. Na operace čekáte měsíce, za léky neplatíte, ale hodně z nich chybí. U doktora musíte mít schůzku, takže lidé chodí k soukromníkovi, pokud na to mají.

Léky jsou tu drahé i levné, ty originální a ty co se dělají až když těch 13 let patentu vypršelo a je to public domain, ty jsou levné.

A větší podnky mají to samé to co v USA, contract se soukromýma klinikama a nemocnicema, je to dražší, také platí část firma a část zaměstnanec.

Sám si člověk může platit oboji samostatně. Já mám obě, v případě že byh nedejbože potřeboval operaci srdce, ta je nejlepší u státu. Kdyby to mělo být rychle, tak u vojáků, i když vojáci mají přednost, a musel bych to zacálovat.

Jinak jdu pro obyčejné ošetřeni k soukromým doktoruům, je to rychlejší a lepší,

Ošemetná věc, naše zdraví, není a nemůže být zadarmo.

+1/0
21.3.2017 17:13

L89i17b24o71r 82P93o83p62o82v86s68k34ý 9109117488907

Děkuji za zajímavý článek. Podepisuji i příspěvek pana Šmerdy pode mnou. Jen přiznávám, že jsem se těšil marně na Váš názor na Obamacare. Média v ČR dělají z DT zlosyna kvůli snaze Obamacare změnit, ale z toho, co jsem četl o Obamacare já, jsem nabyl dojmu, že to žádná výhra není. Kde je pravda samozřejmě netuším.

+1/0
21.3.2017 15:08
Foto

K55a84r44e75l 94S11t21r83y84c28z22e54k 2673789868901

Nemám s Obamacare vlastní zkušenost, proto jsem se zdržel hodnocení. Zmínil jsem se o pojistitelnosti při "existující nemoci" (pre-existing condition), ta má zůstat. Povinnost pojistit se chtějí zrušit. Toto jsou podle mého názoru dva hlavní body debaty.

Hlavní problém ale, zdá se, je příliš nízké procento zdravých lidí, kteří si koupili Obamacare, tudíž jako takový je tento systém dlouhodobě finančně neudržitelný.

Myslím, že nakonec schválí, jak říkají někteří "Obamacare light", to jest jádro zůstane, ale obmění se podmínky, způsob financování apod. To chce DT, pro hodně republikánů je postoj DT v této otázce "levicový", chtějí větší posun, ale ten za tohoto prezidenta podle mě nenastane. Já osobně s tímto směřováním nemám problém, t.j. jsem pro zachování Obamacare, ale se změnami.

0/0
21.3.2017 16:00

L59i71b22o64r 51P42o13p62o79v44s28k52ý 9139517328727

Děkuji Vám za doplnění. Já to vnímám tak, že jde o to obrousit hrany a omezit zneužívání ze strany méně zodpovědných lidí, aby na to nedopláceli ti zodpovědní více, než je zdrávo. Je jasné, že systém musí být ekonomicky udržitelný.

0/0
21.3.2017 16:38

Z11d22e32n24ě91k 98Š42m78e33r39d52a 6690481251830

Děkuji autorovi za velmi přínosný článek o situaci ve zdravotnictví v USA.

Myslím, že u nás si spousta lidí neváží systému zdravotnictví, které mají u nás k dispozici.

+7/0
21.3.2017 12:40

J94a95n 19H62r86u46z96a 8574528319647

A je tam jedna krásná věc. Každý vysolí u praktika 15 dolarů což je zhruba 375 kč. U nás mela pro 30 korun (všimněte si, že mzdy v dolarech jsou spíše nižší než u nás v kč). Kdyby tady každý musel položit pětikilo tak jsou čekárny poloprázdné a lidi by chodili jen v nutných případech.

+3/0
21.3.2017 14:46

B40e75n 57P17a41v61k55a 1207423447641

Normálně ten tetracyklin mně málem vyrazil bulvy z hlavy. Kolik????!!!8-o

0/0
21.3.2017 11:00
Foto

K94a90r26e92l 88S35t97r71y63c46z94e49k 2323439508641

Tolik...!!!

Například ceny zde

https://www.goodrx.com/tetracycline?form=capsule&dosage=500mg&quantity=30&days_supply=&label_override=tetracycline

"Doporučená maloobchodní cena" je přes 400 USD...ale tu (snad) nikdo neplatí.

0/0
21.3.2017 12:04

B85e74n 53P68a11v58k60a 1327843707911

Jsem se díval do suklu, kolik stojí doxycyklin v ČR. Plus minus stovku. Ale korun!;-D

0/0
21.3.2017 12:16

Z76d96e58n15ě79k 29Š98m14e91r69d97a 6200971841880

Srovnáváte Doxycyklin s Tetracyklinem, což je jiný derivát. A srovnávat cenu léku v USA a u nás prostým přepočtem je nesmysl.

0/0
21.3.2017 12:37

B83e68n 90P53a23v65k75a 1757803667731

Jako takový tetracyklin jsem vůbec nenašel. Je tam akorát Pylera a ta v ČR vůbec není. Ta teda je za 1600,-.

0/0
21.3.2017 16:35

V43o15k44o68u40n 31V95l57a11d22i57m66i75r 8492288509808

Tetracyclinssnad uz vubec v Evrope neexistuje.

0/0
21.3.2017 19:45

Z66d74e75n67ě78k 26Š89m68e78r70d14a 6250111251910

Ano. Už je to delší dobu, co není na trhu a přestal se používat.

0/0
24.3.2017 8:08



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.