Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky jsem kdysi jedné americké feministce popsal pomlázku (ono se to dá najít i na YouTube) a koukala jako puk. Teda pučice. :-)R^

1 0
možnosti
JB

Jo, tak tohle je přesné! Na studentských kolejích bylo nadšení obrovské u chlapců, zděšení u dívek. Všech národností! Jen kluci chtěli ty největší pomlázky, třímetrové, ale s těmi se špatně šlehá. Ti skromnější si to užili víc!:-))) A když jsem oznámila, že jim přinesu upečeného beránka, jásali, že bude skopové - to bylo zklamání!!!:-)))

4 0
možnosti
JS

Ty jo, tak já byla feministka už od mala :-)

3 0
možnosti
JR

J41a14n 32R40á44ž

12. 4. 2017 9:50

A vyléčila jste se z této kruté nemoci sama?

3 0
možnosti
ML

Tohle je ještě legrace... Doporučuji shlédnout film The Red Pill. To vám pak zmrzne úsměv na tváři.

0 0
možnosti
KT

Stejný zážitek s děvčetem přezdívaným Koňka (Connie). Slovo pomlázka se "ztratilo v překladu" a tak později všem možným lidem vyprávěla, že u nás tlučeme ženské holemi.

;-D;-D;-D

5 1
možnosti
VS
JR

J49a76r37a 53R95a33n13k

10. 4. 2017 22:18

Proc prehanite, ja to vysvetluji v Kanade a docela se pritom nad nasimi barbarskymi zvyky (skoncila jsem take jednou v potoce mezi ledovou tristi a soused mel plot na strese), tak hlavne, ze jste si smlsnul na feministce

2 20
možnosti
Foto

Nesmlsnul... Tohle bych nikdy nevymyslel. Spíše jsem na nějaké detaily rozhovoru ještě zapomněl. Čuměl jsem tehdy jak puk, milá paní. ;-)

13 0
možnosti
KT

ále. přiměl jste ji k zamyšlení a třeba se jí stýská po chlapovi typu neandrtálec, co ženu praštil kyjem a odtáhl do křoví. i když podvědomě. klasická Amerika. doženeme věci do extrému a pak se divíme, že se to vlastně nikomu nelíbí. a nám nejmíň.

0 0
možnosti
JR

J94a94r51a 31R41a98n98k

10. 4. 2017 22:20

Autor to dost prehani, ja tady ziju take a neminim se s nim prit, diky sufrazetkam a pozdeji feministkam, muzeme volit, zadat stejne podminky na pracovisti a mozna i nosit kalhoty:-/

3 7
možnosti
MK

Hezký.

Možná že je škoda že jste nevzal onen směšný klacík a dopředu nezavolal že přijdete a budete za vykonanou službu pomlázkou požadovat vajíčko, případně něco k snědku a panáka. Třeba by to mělo zajímavé pokračování. ;-D

8 0
možnosti
VS

Jako třeba odmítnutí, na které má každý právo?

0 0
možnosti
MP

Mám úplně stejnou zkušenost s vysvětlováním tohoto zvyku, taktéž Američance. :-)

8 0
možnosti
JR

J92a84r85a 24R32a68n84k

10. 4. 2017 22:22

Ja Vam to hosi verim, v Americe jsou nevzdelanci, nepochopi pomlasku, ale to same v Kanade, Svycarsku a Australii, tam vsude jsme se o tom bavili, takze i muzi byli feministi, Jeez, to se dozvidam veci:-/

3 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2549x
Technik, matematik, chemik. Cestovatel, sportovní fanda. Čech, Američan.

Prvních 25 let života jsem prožil v České republice (Československu), v Karviné a v Praze. Dalších skoro 30 let v USA.

Psaní je mým koníčkem. Profesí je automatizace výroby, inovace a optimalizace technologických procesů. Jsem technik, a proto mě spíše zajímají data, fakta a nefiltrované diskuse, které si pak přeberu a závěry udělám sám. Mám respekt k různorodým názorům, chráním si osobní svobodu, snažím se lidem naslouchat a své myšlenky vyjadřovat v klidu, s dobrým úmyslem přispět do zajímavých diskusí.

Své politické komentáře, zamyšlení a informace sdílím, když mi na netu chybí. Mám radost, když mě někdo předběhne. Ušetří to práci a potěší, že existuje alespoň jedna spřízněná duše. Do rubriky "Historky a fotoblogy" vložím tu a tam příběh z cest, zajímavost z Ohia nebo z prostředí svých přátel. V rubrice “Přátelé se mě ptají“ najdete články ze života v USA.