Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Armáda mě nebere, ale ve vašem podání JO!R^

1 0
možnosti

..... kdysi dávno dcerka vyrazila do světa,- rodná hrouda ju přitáhla zpátky a hlásí mi: "tato, všade stejnej bordel, enem tady doma sem si na to už tak nějak zvykla!"

.... státní instituce, přípis z Hospodářský správy: - Šetřite benzinem, služební káry využivejte minimálně !,- přesně za tejden novej přípis : - Pokud nebudou mit služební káry měsíčně najetý kilometry, budou vám odebrány! (přípisy zmákl jeden a ten samej referent,- platnost befelu signoval jeden a ten samej direktorVEU)

3 0
možnosti
Foto

Já si na bordel asi nezvyknu nikdy... Stojí mě to spoustu peněz za pivo...:-)

1 0
možnosti

Ten Váš zážitek z vojny je opravdu zajímavý. Přeloženo do srozumitelné mluvy, užíval jste si veget zašitý někde na ubytovně, zcela osvobozen od každodenní pakárny, kterou měli ostatní vaši spolubojovníci. A musel přijít na revizi generál, aby vás poslal zpět mezi manšaft. Jistě jste mu dlouho nemohl přijít na jméno.

0 0
možnosti
Foto

:-) Tak, jak jsem už poznamenal v článku, můj příběh je trošku pozměněný, ale ten návrat od velení mezi manšaft se konal... Z nějakého zvláštního důvodu, i když někteří kluci byli slušně řečeno problémoví, mi s manšaftem, který jsem měl k dispozici, bylo líp. Generál odjel, plukovník a major zůstali...

0 0
možnosti

Souhlas, změnilo se toho málo - a hlavně - kdo to má změnit !? Jako malého chlapce mne rodič odvedl do sklepa, odsunul tajné místo a tam rulička. Dobový plakát z 50 let - Pracuj ! MYSLÍ ZA TEBE strana ! ... Jako větší chlapec jsem byl četař - písař, na divivizi Sušice. Sepisoval kontrolní objevy, kde by nás agresor mohl přistihnout - Na zvolání stůjte - opilý vojín Štěpánek upadl ! Světnice mužstva v hrozném stavu - nejednotnost barev prostěradel, zelené i bílé ! Jako ještě větší chlapec pak na pracovišti - Všude zpohodlnělá klaka a klika. Jaké to zase nesmyslné nápady ... Od doby Franty Klacka to děláme tak a je to dobré ! Moudří Židé - Každá změna je k horšímu ! ... :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS