Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LG

Vyborne napsane. Zil jsem v USA pres 30 let a plne s Vami souhlasim Ted jsme zpatky v Cesku, a muzem porovnavat.

1 0
možnosti
PV

V prvni rade je to o lidech, kdo ma v hlave vymesky, s tim se nedomluvite, ikdybyste mel na 100 pravdu a je jedno, jestli je to v USA nebo v CR. Lidstvo na svou hloupost stejne jednou dojede.

0 0
možnosti
JZ

O USA vypráví lidé, zvláště Ti, co tam nikdy nebyli, často nesmyslné báchorky. Tak například jsem zaslechl, prý když budete kouřit na balkoně, přijede šerif nebo policie a začnou na Vás řvát, ať toho necháte, jinak zaplatíte pokutu. To je lež jak věž. Já jsem si takhle v hotelu ve městě Page ve státě Arizona vyšel před hotelový pokoje na balkón, zapálil si cigaretu, dole jelo policejní auto, a nic se nestalo.

0 0
možnosti
JG

Úžasný článek. USA a my - nesrovnatelné, škoda, jsou tam asi jiní lidé a neměli tam nikdy vládnoucí komouše. Moc krásné čtení - díky

5 0
možnosti
SN

S13a30r67a 98N43o58v66a

2. 8. 2017 7:29

Záměrně házíte špínu jen jedním směrem.;-€ V US mají daleko horší zákazy, které, bohužel, nejsou vyvolaná - jen tím - že máte smůlu na člověka. jeden příklad za všechny: lidé slavící 20. narozeniny s pivem nemohou zavolat záchranku pro kamaráda, který se pořezal, protože by mohli jít sedět (dokonce i jejich rodiče!) a kvůli záznamu v rejstříku by přišli o možnost na studium na dobré škole.

2 0
možnosti
VL

Autor si vybral co se mu líbilo. To bych mu nevyčítal. Ovšem porovnávat ČR a USA - to snad ani reálně nejde.

0 0
možnosti
Foto

Já bych se moc neutěšoval, že vymahači zákazů budou používat selský rozum.

0 0
možnosti
HB

Všude je něco. Kdysi dávali v TV nekolikadílný pořad "Amerika, jak ji neznáte.". Tam bylo dost zajímavých věcí. Třeba v Texasu za nošení bokovek 35 dolarů pokuta a týden vězení... Ale to jsou úlety. Když jsem byl v NY, fasinovalo mě, že tam chodci absolutně nerespektují semafory - ruka nebo chodec, prostě se jde. Na každé druhé křižovatce policajti, kteří to jen v klidu sledovali, řidiči netroubili ani nenadávali, prostě jen počkali... Jaký rozdíl od nás, když třeba aktivní pitomec policajt v civilu v Pardubicích byl schopen zakleknout člověka na přechodu jen proto, že sice auta již měla červenou, ale chodcům ještě nestihla naskočit zelená a on už vkročil na přechod. A ještě se ho spousta blbů zastávala. To jsou věci, které mě skutečně děsí.Rv

4 0
možnosti

Ten případ si i pamatuji. Pamatuje si ho podle mě dost lidí. Takže dost lidí ví, že tu jste za blba maximálně tak Vy, neboť takhle lhát o celkem známém případu je známkou buď cíleného Alzheimera a nebo blbosti.

Mnoho lidí by naopak napsalo, že kdyby někdo v Americe ostentativně ignoroval policajta, skončil by s kulkou v hlavě. Což je samozřejmě blbost, ale skončil by na zemi a v klepetech o dost dříve než ve Vámi citovaném případu.

2 1
možnosti
PN

P97e41t74r 32N96ě18m20e30c

1. 8. 2017 19:05

Hezky napsáno, američanům jejich policii zavidím.

7 1
možnosti
SS

Jak v USA tak v Kanade casto pomohlo pri prestupku predate s ridicakem I Military ID ... ted pomaha Veteran Licence Plate ... ;-)

3 0
možnosti

Ukápla mi slzička od očíčka.:-P

Kdyby někdo chtěl, začne sepisovat pojednání o plavkách pro malé děti, zákazu mít otevřené vrata od garáže (a jiné lokální chuťovky), o daní z nemovitosti, která donutila starostu Silicon Valley se odstěhovat z jeho vlastního města, ... .

Já bych to uzavřel asi na tom, že jsme prostě jiné státy. Jsou věci, co se mi (ne)líbí tady, jsou věci co se mi (ne)líbí na Státech.

3 4
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2549x
Technik, matematik, chemik. Cestovatel, sportovní fanda. Čech, Američan.

Prvních 25 let života jsem prožil v České republice (Československu), v Karviné a v Praze. Dalších skoro 30 let v USA.

Psaní je mým koníčkem. Profesí je automatizace výroby, inovace a optimalizace technologických procesů. Jsem technik, a proto mě spíše zajímají data, fakta a nefiltrované diskuse, které si pak přeberu a závěry udělám sám. Mám respekt k různorodým názorům, chráním si osobní svobodu, snažím se lidem naslouchat a své myšlenky vyjadřovat v klidu, s dobrým úmyslem přispět do zajímavých diskusí.

Své politické komentáře, zamyšlení a informace sdílím, když mi na netu chybí. Mám radost, když mě někdo předběhne. Ušetří to práci a potěší, že existuje alespoň jedna spřízněná duše. Do rubriky "Historky a fotoblogy" vložím tu a tam příběh z cest, zajímavost z Ohia nebo z prostředí svých přátel. V rubrice “Přátelé se mě ptají“ najdete články ze života v USA.