Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PZ

No jasan Amici vzdy hledaji reseni na problem a s optimismem se vrhnou ho vyresit.

0 0
možnosti
JS

J44a87n 89S63e90m42i40k

2. 10. 2017 22:18

mate pravdu- kdyz jsem pracoval v US,tak jsem s timhle mel ze zacatku dost problemy....

-zduraznovanim "challenges" a potencialnich problemu ze zacatku jsem vzdycky americke kolegy hrozne znejistil a zmatl. Taky byli vzdy dost vykolejeni kdyz jsem odmital dokud neco nebylo uplne pod kontrolou rici ze se tona 110% povede vyresit.

...ale asi po mesici se to usadilo kdyz jsem si uvedomil jejich odlisny "styl komunikace" v tomto...a oni si zvykli trochu na to ze i prsto ze se snazim komunikovat "po americku",nevypaci ze me v momentu kdy se vsechno sype prohlasenivze "nemame problem";-D

1 0
možnosti
Foto

R^výstižné zábavné a pravdivéR^;-D

0 0
možnosti
PB

..... moja druhá hraběnka byla z divokýho Balkánu a tam jejich verze "nema problema!" kupodivu fungovala,- na tržišti, v obchodech, na úřadech,- všecko sehnali, zařídili, vyřídili, vorazítkovali, namontovali, vopravili,- ...... teda mimo teho éroplánu, tam by sa taky podělali všeci;-D!R^

1 0
možnosti
Foto

"Nema problema" jsem v těchto krajinách též zaslechl... Speciálně v Bolgaryji, to byly časy... Rakia, rajčatový salát, moře...:-)

0 0
možnosti
PD

P79e20t40r 96D74r13a90p98a52l

2. 10. 2017 11:40

ono je to tak napůl.my sice na začátku umíme panikařit, ale potom i improvizovat a najít řešení...tedy se pohybujeme od - k +. podle mě lepší, než se pohybovat od + k -

0 0
možnosti
Foto

Tak tak... Z improvizace a kreativity umí našinec ve světě těžit... Ty skutečné historky v článku šly od - k + a pak od + k -, jak píšete, ale jde to i od + k +...:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS