Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Příspěvek se toulá: A tak jen stručně: Volím Drahoše! V něm je naše budoucnost!

:-)

0 0
možnosti

Zavaluje mne stoka mailů dehonestujících Jiřího Drahoše. I tady je málokdo pro Jiřího Drahoše. Proč? Nechci volit aroganci, hrubost, nechci volit narušitele demokracie. Hlavně nechci starce nad hrobem! Dopřejme Miloši Zemanovi zasloužený odpočinek na Vysočině!

:-)

0 0
možnosti

...... nj,- ale kam se poděl ten klid, pohoda a nadhled, kam se poděla ta kavárenská noblesa (?),- nebo snad surový řev, radikalismus, agrese, sprostota a cynismus má nově reprezentovat toto prostředí?!?,- ........ potom tedy hurááá do hospodyR^!

2 1
možnosti
Foto

:-) Že by jedna strana přistoupila na styl hry soupeře? Ve sportu se to obvykle nevyplácí ... a ztratit noblesu kvůli malé historické epizodce? Věčná škoda.

1 0
možnosti

Tak jste to trefně a zároveň slušně popsal. R^Přemýšlela jsem, kam patřím, protože ani hospoda, ani kavárna mě neoslovily. Patřím k mojí rodině, zemi a proto volit půjdu.

1 0
možnosti
Foto

Předpokládám, že hodláte odevzdat platný hlas, nikoli volit Stryczkovou metodou z článku.:-) Šťastnou volbu přeju.

0 0
možnosti

Není to o hospodě a kavárně, ale o pravici. Levici neltřeba vytvářet, ta je vždy přítomná. Pravicové hodnoty jsou pro lid aktuální vždy tehdy, kdy jim levice nemá již co přirozdělit z vlastních zdrojů. Rozdělování dluhů je tím největším vrcholem nefunkčnosti levicových altruismem provoněných společností. To, že jsou oba kandidáti levicoví netřeba vysvětlovat, ale selský rozum napovídá, kdo je ten větším přerozdělovačem všech možných dluhů.

1 0
možnosti
Foto

Možná právě kvůli relativně dobrým časům se "bojová linie" vytvořila kolem jiných témat, která v těžších dobách ustupují do pozadí. U nás sice prezident nepřerozděluje fondy, jen názory, ale i ty mají silnou váhu...

3 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2549x
Technik, matematik, chemik. Cestovatel, sportovní fanda. Čech, Američan.

Prvních 25 let života jsem prožil v České republice (Československu), v Karviné a v Praze. Dalších skoro 30 let v USA.

Psaní je mým koníčkem. Profesí je automatizace výroby, inovace a optimalizace technologických procesů. Jsem technik, a proto mě spíše zajímají data, fakta a nefiltrované diskuse, které si pak přeberu a závěry udělám sám. Mám respekt k různorodým názorům, chráním si osobní svobodu, snažím se lidem naslouchat a své myšlenky vyjadřovat v klidu, s dobrým úmyslem přispět do zajímavých diskusí.

Své politické komentáře, zamyšlení a informace sdílím, když mi na netu chybí. Mám radost, když mě někdo předběhne. Ušetří to práci a potěší, že existuje alespoň jedna spřízněná duše. Do rubriky "Historky a fotoblogy" vložím tu a tam příběh z cest, zajímavost z Ohia nebo z prostředí svých přátel. V rubrice “Přátelé se mě ptají“ najdete články ze života v USA.