Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M76i88c47h69a33l 65J26o14n

21. 2. 2018 15:15

K té jedné přeložené citaci: "Česká kuřátka jsou fajn. Gratulace ke zlatu." Předpokládám, že v originále bylo "chicks" a tomu významově odpovídá české "kočky"... nelze překládat slovo od slova ;-)

2 0
možnosti
Foto

Je to tak, ale když mě se tam více líbilo to slovo "kuřátka"...:-) A význam neutrpěl.

1 0
možnosti

.......;-D "holt, ti Emeričani !",- vždycky říkavála naša bába R^

0 0
možnosti
Foto

:-) Tak tak, "holt oni" ... Vlastně "holt my". Já též "MeToo" jsem jeden z nich.

1 0
možnosti

Sice jsem mohl dát jenom karmu, ale přidávám i díky za tento pěkný blog.

11 0
možnosti
Foto

Hezky napsáno. Dík.:-)

0 0
možnosti

Sleduju polskou TVP1 a ve zprávách večer hned v úvodu 5 minut se jásalo nad ziskem zlata ve skoku na lyžích. Pak ve sportovní části rovněž tak a o dalších disciplínách už o naši zlaté medailistce byly jen dvě věty + 1 fotografie. Podobně pak o výsledcích jiných disciplín.;-D

0 0
možnosti

Však on se předseda MOV Thomas Bach taky ztrapnil. Přál Veithové taky předčasně.

Že pak snad přál Ledecké tv neukázala.

3 0
možnosti
Foto

Jo, bylo jich víc.:-) Sama Veithová potom, co se vzpamatovala z šoku, situaci vysvětlila celkem dobře. Tak nějak mi z toho plynulo její poučení více respektovat soupeřky... Prostě si nemysleli, že na startu je ještě lyžařka, která je takovévo výkonu schopná.

4 0
možnosti

Je obvyklé, že v době olympiád kanály přepínají na různá sportoviště. Je to problém režiséra. Občas se stane, že se přepnutí nepovede (buď se uteče brzy z původního, nebo se přijde pozdě k novému). Normální, žádná tragédie. Proč tedy ten povyk v tomto případě? Že by se jen hledala hůl na psa, který štěká jinak, než byste si přál?

0 0
možnosti
Foto

Ano, ale v této situaci nepřepínáme z disciplíny "navždy" (s úmyslem se tam již nevrátit), neodvoláme z ní "áčkové" komentátory a nenasadíme "béčkové" komentátory, kteří jinak byli při jízdě Ledecké vynikající. A hlavně: nevyhlásíme vítěze a neděláme s nimi rozhovory...:-)

7 0
možnosti
Foto

Skvělý příspěvek, Karle! Blahopřeji. Děkuji. R^

6 0
možnosti
Foto

Nic nového. Můj brácha byl rok pracovně v USA. Byla olympiáda /nevzpomínám si, kdy to bylo/. A celá televize byla úplně paf z 6. místa jednoho Amíka, zatímco vítězi disciplíny věnovala povinných pár vteřin. (nebyla to lokální televize, ale celostátní). O tom chlápkovi na 6. místě povídali snad i o tom, jak má pravidelnou stolici, zatímco o vítězi řekli jen, odkud je.

Tak to tam chodí.

5 0
možnosti
Foto

Dovolím si souhlasit. Již moje generace si říkala, že mezi Rusy a Američany není v mentalitě v podstatě žádný rozdíl. A možná, že teď jsou Američané horší.

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2549x
Technik, matematik, chemik. Cestovatel, sportovní fanda. Čech, Američan.

Prvních 25 let života jsem prožil v České republice (Československu), v Karviné a v Praze. Dalších skoro 30 let v USA.

Psaní je mým koníčkem. Profesí je automatizace výroby, inovace a optimalizace technologických procesů. Jsem technik, a proto mě spíše zajímají data, fakta a nefiltrované diskuse, které si pak přeberu a závěry udělám sám. Mám respekt k různorodým názorům, chráním si osobní svobodu, snažím se lidem naslouchat a své myšlenky vyjadřovat v klidu, s dobrým úmyslem přispět do zajímavých diskusí.

Své politické komentáře, zamyšlení a informace sdílím, když mi na netu chybí. Mám radost, když mě někdo předběhne. Ušetří to práci a potěší, že existuje alespoň jedna spřízněná duše. Do rubriky "Historky a fotoblogy" vložím tu a tam příběh z cest, zajímavost z Ohia nebo z prostředí svých přátel. V rubrice “Přátelé se mě ptají“ najdete články ze života v USA.