Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Hezké. Děkuji Ti. Poté, co jsem také oněměl na 5 minut mě napadá - nebyla bílá, štíhlá... Ach jo. Hezký den.

0 0
možnosti
SS

V tomhle si delam srandu, ze je obrovskou vyhodou mit za manzelku Native - Metis ... Krome vyhod jako neplaceni pozemkovych dani ci energie zadarmo, si manzelka a deti muzou rikat co chteji a vzdy jim to projde.

0 0
možnosti
PB

....... si marně lámu palicu jak z teho vybruslit, - taková "afroamerická Roseanne" by snad nikeho neurazila ?!,- ...... podobnou situaci v naší čtvrtý cenový skupině si vůůůbec nedokážu představit;-D,- resp. si ju představuju až moc živě!

1 0
možnosti
DV

D81a82v61i96d 95V11l50k

16. 7. 2018 19:26

Skvělý blog Karle.

2 0
možnosti
JS

Karle, díky, že jsem to mohla číst :)

Zkus příště říct

"Taková malá, prostorově výraznější, velmi zajímavá osoba s krásnýma očima. A jak vidím tak pěkné oči, už nevím, čí jsem." :)

1 0
možnosti
Foto

Teda Jano, zjišťuji, jak patologicky neschopen jsem popsat krásu...:-)

Ale stejně minulý týden bohužel nepoužitelné, poněvadž být to její "starej" a uslyšet toto, tak už příběh třeba nenapíšu.:-)

1 0
možnosti
JZ

Blogere, nechapu jak mohla Vase indicka kolegyne usrkavat z teprve objednane a jeste neobdrzene limonady.

0 0
možnosti
Foto

:-):-):-) Velmi pozorně jste četl... jako jeden z tisíce jste zaregistroval tento detail. Usrkávala z jejího brčka celou dobu, když jsme se pak o tom bavili a mnula si ty její vlasy... A v blogu jsem to usrkávání jakožto ilustraci její "řeči těla" strčil na nesprávné místo. Stane se, opraveno...:-)

1 0
možnosti
Foto

;-Dobdivuhodná ohleduplnost;-DR^

1 0
možnosti
JF

No pane. Klobouk dolů jak jste z toho vybruslil R^.

1 0
možnosti

Vskutku pěkné postřehy, tak si říkíám co by na to řekl asi Cowboy Copas, kterej v roce 1961 nazpíval následující song: Alabam

Cowboy Copas

Well I went to a turkey roast down the street

The people down there eat like wild geese;

I'm on my way, I'm goin' back to Alabam'.

Talk about yer people have a whale of a time

Eatin' up chicken' and drinkin' their wine;

I'm on my way, I'm goin' back to Alabam'.

Now some folks say a tramp won't steal

But I caught three in my corn field;

I'm on my way, I'm goin' back to Alabam'. One had a bushel and the other had a peck One had a roast'n' ear tied round his neck; I'm on my way, I'm goin back to Alabam'. There comes Sal walkin' down the street With run down shoes tied to her feet; Good Mornin', honey, stand over there, baby Get over there, now. Hello Sal, I know you With a run down slipper and a tore up shoe; I'm on my way, I'm goin' back to Alabam'. When I get ready to leave this earth I'm gonna look on my money's worth; I'm on my way, I'm goin' back to Alabam'. I'm goin back to Alabam'!

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2549x
Technik, matematik, chemik. Cestovatel, sportovní fanda. Čech, Američan.

Prvních 25 let života jsem prožil v České republice (Československu), v Karviné a v Praze. Dalších skoro 30 let v USA.

Psaní je mým koníčkem. Profesí je automatizace výroby, inovace a optimalizace technologických procesů. Jsem technik, a proto mě spíše zajímají data, fakta a nefiltrované diskuse, které si pak přeberu a závěry udělám sám. Mám respekt k různorodým názorům, chráním si osobní svobodu, snažím se lidem naslouchat a své myšlenky vyjadřovat v klidu, s dobrým úmyslem přispět do zajímavých diskusí.

Své politické komentáře, zamyšlení a informace sdílím, když mi na netu chybí. Mám radost, když mě někdo předběhne. Ušetří to práci a potěší, že existuje alespoň jedna spřízněná duše. Do rubriky "Historky a fotoblogy" vložím tu a tam příběh z cest, zajímavost z Ohia nebo z prostředí svých přátel. V rubrice “Přátelé se mě ptají“ najdete články ze života v USA.