Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D62a46v98i71d 35V81l68k

28. 8. 2018 9:04

Karle, já tě podezřívám , že ty lidi k tomu cukráři posíláš ty ,aby jsi měl o čem psát;-D

0 0
možnosti
Foto

Vidíš, a ignoruju tísíce štamgastů, kterým v jejich rozpoložení už ani nenalejou...:-)

0 0
možnosti

Ona existuje povinnost něco vyrobit a prodat ? Připadá mi to postavené na hlavu chtít něco, do ten cukrář nevyrábí.

1 0
možnosti

...... sa vopakuju,- ale upekl bych to!,- ....... a pro efekt přidal trochaj Gutalaxu !

0 0
možnosti
Foto

Takové "lidsky radikální" řešení ... jako obvykle...:-)

0 0
možnosti
Foto

Kájo, přeji Ti spokojený život a celé tvé rodině také!!R^

1 0
možnosti

Karle, poněvadž bych se už opakovala, dávám pouze karmu - diskutovala jsem pod minulým Tvým "cukrářským" blogem :)

P.S.: jako kdyby po mě někdo chtěl napsat blog na zakázku o něčem, s čím nesouzním - poslala bych jej i s jeho penězi v háj zelený ;)

5 0
možnosti

Na jednu stranu je to celý na hlavu padlý. Kdyby mně odmítl cukrář upéct dort z jakéhokoli důvodu, tak si akorát pomyslím "Jeho smůla, přijde o kšeft." a půjdu jinam.

Na druhou stranu vyvstává otázka, co když se jednoho dne podobně rozhodne neposkytnout své služby doktor nebo hasič.

2 1
možnosti

Jenže ten doktor nebo hasič je smluvně zavázán poskytovat určité služby danému okruhu osob.

0 0
možnosti

P67e46t83r 94B19u60r24i12a97n

27. 8. 2018 12:47

Karma, souhlas.

Slyšel jsem o případu z USA, kde nějaký aktivista založil "neziskovku" na podporu mladých bílých mužů, což také tak stálo v preambuli a stanovách. Zvedla se vlna odporu lidskoprávních aktivistů a začaly padat první trestní oznámení pro rasismus. Onen čtverák potom všem předvedl, že ustanovení a veškerý text do písmene opsal od jiných neziskovek založených na podporu afroameričanů. Žaloby byly staženy a celá věc zapadla do ztracena. Jak ale říkám, pouze jsem to slyšel, odkaz nemám.

16 0
možnosti

Zasloužená karma. Nicméně verdikt Nejvyššího soudu je důkazem toho, že v USA se lze dovolat práva, a to je dobrá zpráva. R^:-)

2 1
možnosti

Kam až vedou náboženské svobody?

Můžu si založit církev třivteřinové zkušební doby? Museli by ji zaměstnavatelé dodržet?

0 0
možnosti

V americe neexistuje zakonnik prace v nasem slova smyslu. Muzete lidi vyhazovat jak chcete kdyz mate firmu. Nemusite jim davat dovolenou a do jisteho poctu ani zdravotni pojisteni... Vsechno je to na smluve.

0 0
možnosti

Řada věcí je ve Státech dovedena ad absurdum a domy plné právníků výskají radostí nad každým takovýmto případem. Celkem by mi zajímalo jak by podobno při rozhodoval soud u nás v případě ....

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2549x
Technik, matematik, chemik. Cestovatel, sportovní fanda. Čech, Američan.

Prvních 25 let života jsem prožil v České republice (Československu), v Karviné a v Praze. Dalších skoro 30 let v USA.

Psaní je mým koníčkem. Profesí je automatizace výroby, inovace a optimalizace technologických procesů. Jsem technik, a proto mě spíše zajímají data, fakta a nefiltrované diskuse, které si pak přeberu a závěry udělám sám. Mám respekt k různorodým názorům, chráním si osobní svobodu, snažím se lidem naslouchat a své myšlenky vyjadřovat v klidu, s dobrým úmyslem přispět do zajímavých diskusí.

Své politické komentáře, zamyšlení a informace sdílím, když mi na netu chybí. Mám radost, když mě někdo předběhne. Ušetří to práci a potěší, že existuje alespoň jedna spřízněná duše. Do rubriky "Historky a fotoblogy" vložím tu a tam příběh z cest, zajímavost z Ohia nebo z prostředí svých přátel. V rubrice “Přátelé se mě ptají“ najdete články ze života v USA.