Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P95e43t51r 76V48e22s58e29l38ý

18. 11. 2020 17:03

Na Vaše články jsem se opravdu těšil. Díky, že jste zpět..... R^

2 0
možnosti

J29i12r59i 25T43i15c80h13y

18. 11. 2020 16:36

K tem uspesnym vysledkum Trumpovy vlady by se dalo pridat mnohem vice.

Demokracie v pravem slova smyslu jiz v USA neexistuje. V takto nesourode a rozharane spolecnosti to nemuze nikdy fungovat. Zaklady rozvratu byly jiz polozeny pri dovozu cernosskych otroku.

1 1
možnosti

...... postavte na kaféééé,- už je tady!,- hééérgot, chlape, kde ste sa toulal?!?,- konečně vo tej "demokracii" čtu něco normálního, bez balastu smyšlenek, fabulací, zbožných přání,- bez zbytečnýho patosu a tryskajících emocí! Kmoníček je extra třída, ale s diplomatickým jazykem,- Vy jedete surovou lidovku,- jasně stručně, srozumitelně, což je můj šálek čaje. Svůj názor na "Spojené státy Africké" budu muset silně přehodnotit,- ..... díky Vám!R^

8 0
možnosti
Foto

Rozhovory a panem Kmoníčkem čtu rád. Co říká, sedí, plus přidá historické a jiné souvislosti. Já jsem technik, tak ten jazyk je více syrový (nebu surový?:-)) a jasně, nebohybuji se přímo v oněch kruzích. Ale úhel pohledu velmi podobný, konec světa se zase odkládá na neurčito...:-) A dík za fajn přivítání. Možná teď v zimě bude více času a nějaká dobrá témata...

1 0
možnosti
Foto

Trump je podle Vás blázen a proto jste ho volil....Váš názor na to co se děje v USA po volbách, kdy tento blázen šílí a vymýšlí jednu lež a konspiraci za druhou jsem ve Vašem blogu nenašel. Pokud lidem nevadí, že volí blázna tak je to podle mě velký problém pro celou společnost....

1 7
možnosti

S takovými lidmi, jako jste vy, nelze diskutovat normálně.

Aby normální člověk mohl s někým diskutovat normálně, potřebuje po protistraně to, aby brala jeho výroky tak, jak on je vysloví nebo napíše. Potom samozřejmě na jakýkoli výrok může mít protistrana jiný názor, ale když někdo řekne "bílý", nesmí protistrana mu vložit do úst, že řekl "černý" a nesmí reagovat tak, jako kdyby on skutečně to "černý" řekl.

Pan autor jasně píše, že volil Trumpa kvůli jeho výsledkům a vy odepisujete, že ho volil proto, že Trump je blázen.

Kdybyste místo slovo "a proto" použil slov "a navzdory tomu", tak by váš názor byl názorem člověka, který to vidí jinak, ale diskutuje tak, jak se diskutovat má. Diskutoval byste o skutečném výroku, o skutečném názoru a o skutečných činech pana autora. S vaším názorem by někteří mohli souhlasit, jiní naopak nesouhlasit (to podle osobního mínění každého takového člověka), ale pravidla diskutování byste byl dodržel.

Takhle jste se ukázal jako člověk, který není normální diskuse ani schopen.

Pan autor napsal, že ho volil kvůli věci A, a vy mu vkládáte do prstů, že napsal, že ho volil kvůli věci B. Neboli diskutujete o něčem, co vůbec napsáno nebylo.

7 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2549x
Technik, matematik, chemik. Cestovatel, sportovní fanda. Čech, Američan.

Prvních 25 let života jsem prožil v České republice (Československu), v Karviné a v Praze. Dalších skoro 30 let v USA.

Psaní je mým koníčkem. Profesí je automatizace výroby, inovace a optimalizace technologických procesů. Jsem technik, a proto mě spíše zajímají data, fakta a nefiltrované diskuse, které si pak přeberu a závěry udělám sám. Mám respekt k různorodým názorům, chráním si osobní svobodu, snažím se lidem naslouchat a své myšlenky vyjadřovat v klidu, s dobrým úmyslem přispět do zajímavých diskusí.

Své politické komentáře, zamyšlení a informace sdílím, když mi na netu chybí. Mám radost, když mě někdo předběhne. Ušetří to práci a potěší, že existuje alespoň jedna spřízněná duše. Do rubriky "Historky a fotoblogy" vložím tu a tam příběh z cest, zajímavost z Ohia nebo z prostředí svých přátel. V rubrice “Přátelé se mě ptají“ najdete články ze života v USA.