Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Alžbeto, na každý tlak je naštěstí protitlak.:-)

0 0
možnosti
Foto

Inaugurace mela nahodou jiskru. Dokazuje to, ze za Bidenem stoji chytrejsi cast populace i mezi umelci. R^

Bidenuv projev byl vyborny, cerna basnirka vyrazila lidem dech, obe holky zpivaly krasne a country hvezda a republikan Garth Brooks pohnul zluci fanatickym trumpetistum uz samotnou svou ucasti. Stejne jako Mike Pence, ktery prisel pote, co se vykaslal na rozlucku oranzoveho Putinova poskoka.

Jinak jsem rad, ze je vsechno zase v normalu. Cesti komousi a priznivci nejruznejsich zlocinnych rezimu opet spilaji americkemu prezidentovi. Posledni 4 roky ho vynaseli do nebe, coz rozhodne nebylo normalni. ;-D

0 12
možnosti
LT

L57u92d46ě27k 55T22o93n65d81r

23. 1. 2021 11:18

Bidenův projev se skládal jen z prázdných frází, které říkal Američanům schovaný za hradbu vojáků v maskáčích. :-/

9 1
možnosti
JS

Uz prvnim krokem se Biden predvedl. Odebranim licence Keystone Pipeline (potrubi privadejici kanadskou naftu pres Montanu do site v USA) provedl ulitbu zelenym fanatikum a predvedl co bude nasledovat v "New Green Deal ).

14 1
možnosti
Foto

J97i56r56i 87B89i19l11i51n87a

23. 1. 2021 17:56

To ovsem byl hodne kontroverzni projekt. Zejmena co se tyce ochrany prirody a souhlasu Native Tribes, jestli jste si nevsiml...

0 4
možnosti
Foto

Jste přehnaně optimistický. Karma. :-)

6 1
možnosti
Foto

Vcelku často slyším, že jsem hodně optimistický. Doufám, že jen hodně, ne přehnaně.:-)

0 1
možnosti
MK

Myslela jsem si, že jsem sama na koho inaugurace prezidenta působila prostě smutně.... a u nás na severu se říká, že americký národ svého prezidenta natolik miluje, že ho při uvedení do funkce muselo hlídat 25.000 vojáků:-). Za Váš článek karma.

19 1
možnosti
Foto

Tech vojaku muselo byt 2x vice nez obvykle kvuli vyrabovani Kapitolu Trumpovymi fasisty.

Opravdu jste to nevedela? ;-)

0 8
možnosti
Foto

Ja ziji v Kanade vetsinu zivota a neznam nikoho, kdo by z nastupu pana Bidena nemel radost. Trump mel zde podporu okolo 16%.

Co se Covidu tyce, mame per capita 2.5X mensi umrtnost nez nasi jizni sousede, kterym vladnul jeste tenhle tyden silenec, ktery se povazoval za genia a nerespektoval vedu. Rv

0 3
možnosti
PB

..... mám z teho divnej pocit!,- ta nesourodá dvojka Joe/Kamala tam rozpoutá levičácký peklo a frustrovaný konzervy, zahnaný do kouta, se ve finále vybičujou k nevídanýmu revanši!,- ...... bych rád byl špatným prorokem, ale ....???:-/

15 1
možnosti
Foto

Může se stát všechno, ale nemyslím, že bude až tak horko. Teď už se o tom všem ví, karty jsou na stole, dost přetlaku z papiňáku bylo upuštěno. A bude se účtovat i v mezivolbách v roce 2022, už za rok a 9 měsíců.:-)

0 1
možnosti
MT

Nějak to autor nepochopil. Já jsem poslouchal v autě a Biden vyzval k "tiché modlitbě", ne jen k nějaké ledajaké "chvíli ticha". V tom se liší od neznaboha Trumpa. Zárověň několikrát citoval z Bible a veřejně se modlil za Ameriku. Na mě ten "sleepy Joe" působil jako dost zdatný kazatel, přednášel docela zaníceně. Celé to bylo v radostném duchu, proto asi přímo nekritizoval Trumpa.

1 17
možnosti
PM

P28a59v50e58l 46M61a51c25h

22. 1. 2021 5:08

Biden ten radoby katolik ktery podporuje vsechny kteri jsou pro potraty. Je to clovek bez zasad. Osobne me nevadi kdo je pro nebo proti potratum ale u katolika je to trochu jine. Bidenovo dusevni zdravi je pochybne a pater velice ohebna a hlavne kriva.

9 1
možnosti
Foto

J78o53s27e53f 85B96á50r82t16a

21. 1. 2021 13:25

Ze zvědavosti jsem si včera pustil slovenské zprávy na JOJ Family. Volbám věnovali necelých 5 minut a to hlavně informovali že zpívaly Lady Gaga a Jenifer Lopez.

9 0
možnosti

A kolik mají věnovat času inaguraci nějakého prezidenta z jiné země? Mám dojem, že pět minut nevěnovali ani slovenskému

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2549x
Technik, matematik, chemik. Cestovatel, sportovní fanda. Čech, Američan.

Prvních 25 let života jsem prožil v České republice (Československu), v Karviné a v Praze. Dalších skoro 30 let v USA.

Psaní je mým koníčkem. Profesí je automatizace výroby, inovace a optimalizace technologických procesů. Jsem technik, a proto mě spíše zajímají data, fakta a nefiltrované diskuse, které si pak přeberu a závěry udělám sám. Mám respekt k různorodým názorům, chráním si osobní svobodu, snažím se lidem naslouchat a své myšlenky vyjadřovat v klidu, s dobrým úmyslem přispět do zajímavých diskusí.

Své politické komentáře, zamyšlení a informace sdílím, když mi na netu chybí. Mám radost, když mě někdo předběhne. Ušetří to práci a potěší, že existuje alespoň jedna spřízněná duše. Do rubriky "Historky a fotoblogy" vložím tu a tam příběh z cest, zajímavost z Ohia nebo z prostředí svých přátel. V rubrice “Přátelé se mě ptají“ najdete články ze života v USA.