Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jen bych dodal že každý americký stát je jedinečný. V některých mají přísnější omezení a někde žádný. Co mám informace já, tak svobodnější státy to zvládají lépe.

No jo no. Eu je těžký socik všichni čekají kdo jim pomůže a co dostanou. Jak to za ně stát vyřeší.

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak, děkuji.

0 0
možnosti
PB

..... covid zásadně nekomentuju,-diskuse je pro mne naprosté tabu!,- fušovat do řemesla cca deseti milionům epidemiologů a virologů, kerý máme v republice momentálně k dispozici,- osobně považuji za krajně nepatřičné, zbytečně populistické, přehnaně troufalé až opovážlivé!,- ........ takže i když sa opakuju, vezmu šmahem ten optimismus/pesimismus a je vyřízeno : "Všechno dobře dopadne. A pokud to nedopadlo, tak to ještě neskončilo!" (John Lennon) R^

3 0
možnosti
JS

Určitě se to zlomí, osobně tipuji přelom května/ června . Co mne k tomu vede?

Tímto tempem počet nakažených do konce května / do konce března +300tis.,

do konce dubna +150 tis, do konce května +80 tis/ cca 1 800 000. Počet očkování i přes neschopnost vlády /brezen + 600 tis, duben +1,2 mil, + květen 1,5 mil./ tj cca4 mil naočkovaných. Takže počet osob nažených1,8 mil x3 je 5,4 mil + 4 mil očkovaných nám dává číslo, kdy by epidemie měla výrazně ustupovat..

2 0
možnosti
JF

Hranice mezi optimismem a pesimismem probíhá v ČR asi někde mezi "Silné Česko!!!" a "Ať žije demokracie!!!"; to je něco jako rozdíl mezi řešením Covidu a omezováním svobody např. nošením roušek ... co je optimistické je zcela zřejmé :-)

1 0
možnosti
JK

Ano, zlomí, po volbách.

1 0
možnosti
PK

Taky jsem jejich optimismus zkusil na vlastní kůži nějakou dobu, je to dobrý druh léčby a velmi nakažlivý. Takové blogy jsou zde potřeba, díky;-DR^

1 0
možnosti
PK

Ta rychlá změna složení obyvatel, nejen z Jihu, musí USA změnit. Asi ne k lepšímu, měřeno evropským pohledem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2549x
Technik, matematik, chemik. Cestovatel, sportovní fanda. Čech, Američan.

Prvních 25 let života jsem prožil v České republice (Československu), v Karviné a v Praze. Dalších skoro 30 let v USA.

Psaní je mým koníčkem. Profesí je automatizace výroby, inovace a optimalizace technologických procesů. Jsem technik, a proto mě spíše zajímají data, fakta a nefiltrované diskuse, které si pak přeberu a závěry udělám sám. Mám respekt k různorodým názorům, chráním si osobní svobodu, snažím se lidem naslouchat a své myšlenky vyjadřovat v klidu, s dobrým úmyslem přispět do zajímavých diskusí.

Své politické komentáře, zamyšlení a informace sdílím, když mi na netu chybí. Mám radost, když mě někdo předběhne. Ušetří to práci a potěší, že existuje alespoň jedna spřízněná duše. Do rubriky "Historky a fotoblogy" vložím tu a tam příběh z cest, zajímavost z Ohia nebo z prostředí svých přátel. V rubrice “Přátelé se mě ptají“ najdete články ze života v USA.