Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Se nedivím, vždyť to jsou rudoši! ;-D

0 0
možnosti

Kdyz jsme u Indianu...je zajimave si vsimnout jak byli zapojeni do vyroby prvnich 3 US atomovych bomb (ta testovaci v Alamogordo, Project Trinity a pak Hiroshima a Nagasaki):

https://capebretonspectator.com/2019/08/07/canadas-uranium-dene-bomb/

0 0
možnosti

..... holt, pokrok nezastavíš!,- voni v tem jůesej sou vo krok napřed a když sa direktor nechá inspirovat aj tou Evropou, pak má problém vyřešenej,- "ruďoši, černoši, žluťásci atd.", nahradí gendrově neutrálním "TO",- bez rodů, přívlastků, etnicity či rasy. Indiánský motivy na stěnách ve škole můžou přemalovat apokalyptickými výjevy z Minneapolis po rabování!,- ....... nóóó, a ve finále zbejvá BOJOVNÍKY (válečníky) nahradit progresivním "COWARDS",- ajeto!

0 0
možnosti

Jako fanda amerického fotbalu bych se taky rád kohosi ve státech zeptal komu vadil název Washington Redskins?

Dnes, po několika letech, kdy se název změnil, dosud nemá tento klub žádný přídomek oproti jiným a stále to je jen

Washington Football Team

, oproti orlům, pirátům, jaguárům, kovbojům a dalším.

0 0
možnosti

Vadit mohou jen tomu, kdo to nemá v hlavě v pořádku. Jako děti jsme indiány obdivovali. Rozhodně si nikdo nemyslel, že jsou nějak méněcenní, nebo zaostalí. A za lumpy byli spíše běloši.

11 0
možnosti

J52a85n 31M37a38r18e22k

7. 7. 2021 19:16

Tomu se říká 'americké šílenství ̈, které se šíří rychleji než covid 19. U nás v Kanadě už je naprosto nemožné nazývat Indiány tímto názvem. Ted je v modě říkat 'First nations' První národy, název naprosto pitomý, jako celé to šílenství. Co je to První národy? Jsou oni opravdu prvními národy? A když chcete říci Indián, tak jak ho označit? On není národ, je to jednotlivec. To mi ještě nikdo z těch pokrokářů nevysvětlil. A donedávna, možná dosud, je v Kanadě ministerstvo of Indian affairs. A at jsou to Indiáni, nebo první národy, mám je rád, jsou to ponejvíce fajn lidi.

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2549x
Technik, matematik, chemik. Cestovatel, sportovní fanda. Čech, Američan.

Prvních 25 let života jsem prožil v České republice (Československu), v Karviné a v Praze. Dalších skoro 30 let v USA.

Psaní je mým koníčkem. Profesí je automatizace výroby, inovace a optimalizace technologických procesů. Jsem technik, a proto mě spíše zajímají data, fakta a nefiltrované diskuse, které si pak přeberu a závěry udělám sám. Mám respekt k různorodým názorům, chráním si osobní svobodu, snažím se lidem naslouchat a své myšlenky vyjadřovat v klidu, s dobrým úmyslem přispět do zajímavých diskusí.

Své politické komentáře, zamyšlení a informace sdílím, když mi na netu chybí. Mám radost, když mě někdo předběhne. Ušetří to práci a potěší, že existuje alespoň jedna spřízněná duše. Do rubriky "Historky a fotoblogy" vložím tu a tam příběh z cest, zajímavost z Ohia nebo z prostředí svých přátel. V rubrice “Přátelé se mě ptají“ najdete články ze života v USA.