Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J21i75ř69í 90L65i23b81e92r

27. 12. 2017 22:24

Konečně napsán názor na výsledek voleb a povolební vyjednávání s nadhledem. Za to karma R^ Ovšem, dokud bude předsedou vlády člověk, který s největší pravděpodobností spolupracoval s STB a čelí obvinění z dotačního podvodu, pak mám obavu, že s ním normální politici "do holportu" nepůjdou. Nezbývá, než čekat na výsledek prezidentských voleb, pak se snad "ledy pohnou".

0 0
možnosti
VS

Pozor to není Demokratický blok ale Demagogický blok a to je podstatný rozdíl.

2 1
možnosti

Jenže ti v tom bloku to ještě neví!!!

Antibabiščovská národní fronta není žádné politické řešení!

Nejhorší je, že odmítají vládní odpovědnost, kterou jim jejich voliči dali!

:-)

0 1
možnosti
JP

Fiala mě hluboce zklamal je vidět že vzdělání není všechno.Vystupovat proti EET a přitom přinesla 4 miliardy ,vystupovat jako antibabiš je ubohost.ODS mate tam Klause vyměňte Fialu.Němcovou pošlete do knihovny.

4 4
možnosti
MP
VK

Ještě smutnější pohled na bojovníky z demokratického bloku bude po případných předčasných volbách . ANO 40% a demokratický blok bude mít v parlamentu jen otisky svých pozadí na poslaneckých lavicích.

4 1
možnosti

Myslím, že Andrej Babiš je zodpovědnější, a že to i ti pseudodemokrati pochopí! Jinak bude mít Babišovo ANO přes padesát procent!

:-)

0 0
možnosti
PL

P46a88v57e59l 59L19a46n66d27a

1. 12. 2017 15:02

No. Bohužel s vámi musím souhlasit.

2 0
možnosti
Foto

Připadají mi jako naštvané klubko hadů v pytli, které syčí a trousí kolem sebe jedovaté sliny.

4 0
možnosti

Ano! Asi si myslí, že opakovaná lež se stává pravdou! I kdyby jim většina uvěřila, velká část myslících občanů stále zbývá!

:-)

0 0
možnosti
TH

Karma. Mluvíte mi z R^duše

7 0
možnosti
Foto

Karma... ( Hllavně za tu pravicovou "soudružku" M.N.. )R^;-)

8 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2549x
Technik, matematik, chemik. Cestovatel, sportovní fanda. Čech, Američan.

Prvních 25 let života jsem prožil v České republice (Československu), v Karviné a v Praze. Dalších skoro 30 let v USA.

Psaní je mým koníčkem. Profesí je automatizace výroby, inovace a optimalizace technologických procesů. Jsem technik, a proto mě spíše zajímají data, fakta a nefiltrované diskuse, které si pak přeberu a závěry udělám sám. Mám respekt k různorodým názorům, chráním si osobní svobodu, snažím se lidem naslouchat a své myšlenky vyjadřovat v klidu, s dobrým úmyslem přispět do zajímavých diskusí.

Své politické komentáře, zamyšlení a informace sdílím, když mi na netu chybí. Mám radost, když mě někdo předběhne. Ušetří to práci a potěší, že existuje alespoň jedna spřízněná duše. Do rubriky "Historky a fotoblogy" vložím tu a tam příběh z cest, zajímavost z Ohia nebo z prostředí svých přátel. V rubrice “Přátelé se mě ptají“ najdete články ze života v USA.