Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J74a19r29a 36R76a34n81k

5. 4. 2017 21:32

Jakou porazku? Bylo od pocatku jasne, ze se tam diky ruskym rucickam neudrzi, dnes prave oznamili, ze Bannon konecne mizi:-)R^

0 2
možnosti
Foto

Napsáno je to dobře, nicméně, jak už jsem se předtím zmiňoval, nemám rád "strašení" z obou stran... Americká demokracie plus jejich odhodlání "bránit se proti institucím" si myslím poradila s horšími věcmi v historii. Co se děje dnes je nebezpečné z demografického hlediska a systém už na to reaguje, i my jsme jeho součástí. Nicméně nám toto dění připadá "velmi zlé", protože jsme ve svých životech naštěstí nezažili horší věci... (můj názor...: )

1 0
možnosti
LP

Z článku z dílny ČTK, který na toto téma vyšel snad všude, jsem měl pocit, že autor u.ůrával radostí. Radoval se jako malé dítě. Už mi to tady jednou smazali. Sorry jako. Fascinuje mě, jak ČTK tvoří články, které obsahují názory, a přitom se pod ně autor nepodepíše. Kde jsou ty doby, kdy ČTK vydávala pouze informace. Dnes patří články z dílny ČTK mezi odpad.

Taky to budeme brzy řešit. Brzy potom co nám naši politici zprivatizují nemocnice.

1 1
možnosti
Foto

Tady na diskusi pod tímto článkem Vám to smazali? Napište mi, prosím "vzkaz autorovi" nebo přes FB a můžeme navázat soukromé spojení k další debatě.

0 0
možnosti
Foto

Nejenom v televizi, ale kdekoliv mne dojímá ta informační vyváženost všech našich médií, jak ze všech zpráv a titulků čiší prasečí radost, když se Trumpovi cokoliv nedaří...

5 1
možnosti
Foto

A bohužel nejen českých medií ... i když tento článek byl do značné míry reakcí na informace v nich. Řikají pamětníci, že přesně tak to v USA bylo i za Reagana.

2 1
možnosti
JC

Do r. 1989:

Psali to v Rudém právu a večer to potvrdila televize.

Dnes:

Psali to v Blesku a večer to potvrdila Nova.

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2549x
Technik, matematik, chemik. Cestovatel, sportovní fanda. Čech, Američan.

Prvních 25 let života jsem prožil v České republice (Československu), v Karviné a v Praze. Dalších skoro 30 let v USA.

Psaní je mým koníčkem. Profesí je automatizace výroby, inovace a optimalizace technologických procesů. Jsem technik, a proto mě spíše zajímají data, fakta a nefiltrované diskuse, které si pak přeberu a závěry udělám sám. Mám respekt k různorodým názorům, chráním si osobní svobodu, snažím se lidem naslouchat a své myšlenky vyjadřovat v klidu, s dobrým úmyslem přispět do zajímavých diskusí.

Své politické komentáře, zamyšlení a informace sdílím, když mi na netu chybí. Mám radost, když mě někdo předběhne. Ušetří to práci a potěší, že existuje alespoň jedna spřízněná duše. Do rubriky "Historky a fotoblogy" vložím tu a tam příběh z cest, zajímavost z Ohia nebo z prostředí svých přátel. V rubrice “Přátelé se mě ptají“ najdete články ze života v USA.