Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ bylo mi ctí se včera seznámit!

0 0
možnosti
Foto

Jééé, mně taky, Děkuju!

0 0
možnosti
Foto

K hlavnímu problému článku, podívejte se na současné stránky KSČM; společenské vlastnictví, východisko z myšlenek marxizmu........Obecně, naše politická kultura prožívá obrovský úpadek a ztrátu důvěry občana.

0 0
možnosti
Foto

Tam jsem se podíval nedávno na to KSČM...a radši se nebudu šířit o pocitech z čtení...

1 0
možnosti
AK

To ani nechcete slyset, co si tento moravsky American mysli o prazske bazine. By mna vymazali na ten sup:))

0 0
možnosti
Foto

Pěkné:-) Máme tu na diskuzi moravského Američana, Čechočecha, Čechonizozemce a já jsem měl vlastně za sebe napsat Československoslezskoameričana, jak teď nad tím přemýšlím...:-) Fajn se čte, že hodně lidí má naši zemi rádo a záleží jim na její budoucnosti.

2 0
možnosti
PB

..... my sme na tem ešče dobře,- voni v tem parlamentu sice sedijou, ale posledních 25 let nijak neškodijou, sou čitelní a v zákonodárným procesu takřka neviditelní,- daleko větší problém je v tem Bruselu,- tam se dala dohromady smečka rudozelenejch marxistů a maoistů z celý Evropy a veškerý nařízení, směrnice a zákony aktivně TVOŘÍ !,- ...... a to je teprvá nááářez !

1 0
možnosti
Foto

:-) Dobrý...jako obvykle...!

0 0
možnosti
Foto

Čechočech (tedy Čech jako poleno) s vámi souhlasí.

2 0
možnosti
Foto

:-) Čechočech...krásné!

1 0
možnosti
Foto

Čechonizozemec s Vámi souhlasí. R^

Mému otci se příliš nelíbilo, že jsem v r. 1977 emigroval a opustil svou vlast. Počátkem 90. let minulého století mi však v dopise důrazně napsal: "Járo, doufám, že Tě nenapadlo se vracet, bude ještě dlouho trvat, než se to tu zlepší". Mnohé se zlepšilo, chování většiny vysokých politiků (a vlastně i voličů) je však strašné.

6 0
možnosti
Foto

V32í42t 74T38i32c68h64ý

5. 5. 2017 9:44

To jsou ty chytrolíni z Ameriky, ty to všechno ví, ale když je někde píchne, tak spěchají do bezplatného zdravotnictví domu.

Val zpátky do Ameriky!

1 7
možnosti
Foto

:-) dneska ještě ne, až zítra...a zase pak něco napíšu.

4 0
možnosti
Foto

...a kdo ví, zda to letadlo vůbec někdy spadlo...

2 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2549x
Technik, matematik, chemik. Cestovatel, sportovní fanda. Čech, Američan.

Prvních 25 let života jsem prožil v České republice (Československu), v Karviné a v Praze. Dalších skoro 30 let v USA.

Psaní je mým koníčkem. Profesí je automatizace výroby, inovace a optimalizace technologických procesů. Jsem technik, a proto mě spíše zajímají data, fakta a nefiltrované diskuse, které si pak přeberu a závěry udělám sám. Mám respekt k různorodým názorům, chráním si osobní svobodu, snažím se lidem naslouchat a své myšlenky vyjadřovat v klidu, s dobrým úmyslem přispět do zajímavých diskusí.

Své politické komentáře, zamyšlení a informace sdílím, když mi na netu chybí. Mám radost, když mě někdo předběhne. Ušetří to práci a potěší, že existuje alespoň jedna spřízněná duše. Do rubriky "Historky a fotoblogy" vložím tu a tam příběh z cest, zajímavost z Ohia nebo z prostředí svých přátel. V rubrice “Přátelé se mě ptají“ najdete články ze života v USA.