Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

je to možné co píšete,jen se obávám aby po republikánech/Trumpovi ještě nějaký život na zemi zůstal...

2 6
možnosti
PV

P67e92t91r 83V12e30s75e84l36ý

22. 10. 2018 12:26

Proč si tak myslíte? Když se podívám na časovou osu amerických prezidentů, tak je to tak 50:50 ohledně válčení (DxK). Do středních a velkých konfliktů vstupovali častěji demokratičtí prezidenti, ale pod vlivem vnějších příčin.....

2 0
možnosti
PV

P92e71t40r 12V66e54s19e88l24ý

22. 10. 2018 11:48

Možná se pletu, ale potom, co jsem trochu projel části Utahu, Arizony a Nevady, takže jen velmi malou, ale tvrdou část (něco jako Karvinsko na mapě ČR :-), říznuté Bruntálskem), jsem si uvědomil, že pokud budou moci do dění/politiky USA promlouvat lidé z venkova a menších měst, tak nemám o USA obavu. Osobně si myslím, že tam ještě žije duch původních amerických osadníků řídících se zdravým selským rozumem a touhou po osobní svobodě........ a věřím, že se bude dařit i Cabelas a jí podobným.

19 0
možnosti
JV

Obrovskou výhodou USA je to, že válka na jejich území byla naposledy na bodáky - Sever ptoti Jihu. Takže nemusely začínat od nuly, jako tomu bylo několikrát v zemích Evropy či Asie. Na těchto válkách naopak vydělaly. I tak je to dnes nejvíce zadlužená země světa...:-/

2 0
možnosti
JH

J74a59n 76H34r45u51š91k76a

22. 10. 2018 12:00

já nevím Portugalsko nebylo ve válce leta a moc dobře na tom nejsou...Německo bylo zdecimováno dvakrát za 40 let a stejně jsou špička světa...

9 0
možnosti
MM

Velice výstižně napsáno. Karma R^

7 0
možnosti
JS

To je bohužel snem mnoha lidí na světě - nic nedělat a mít se dobře...

Zdravím Tě, Karle :)

7 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2556x
Technik, matematik, chemik. Cestovatel, sportovní fanda. Čech, Američan.

Prvních 25 let života jsem prožil v České republice (Československu), v Karviné a v Praze. Dalších skoro 30 let v USA.

Psaní je mým koníčkem. Profesí je automatizace výroby, inovace a optimalizace technologických procesů. Jsem technik, a proto mě spíše zajímají data, fakta a nefiltrované diskuse, které si pak přeberu a závěry udělám sám. Mám respekt k různorodým názorům, chráním si osobní svobodu, snažím se lidem naslouchat a své myšlenky vyjadřovat v klidu, s dobrým úmyslem přispět do zajímavých diskusí.

Své politické komentáře, zamyšlení a informace sdílím, když mi na netu chybí. Mám radost, když mě někdo předběhne. Ušetří to práci a potěší, že existuje alespoň jedna spřízněná duše. Do rubriky "Historky a fotoblogy" vložím tu a tam příběh z cest, zajímavost z Ohia nebo z prostředí svých přátel. V rubrice “Přátelé se mě ptají“ najdete články ze života v USA.