Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZV

Z18u52z38a65n22a 96V70a60s71s

14. 8. 2018 14:17

Aj náš prezident Kiska sa vyjadrila na festivale politické piesne (festival Pohoda), že potrebujeme prevziať moc. Nie vyhrať voľby, prevziať moc. A čo tam po občanoch.

2 0
možnosti
JS

Karle, díky za zprávy ze zámoří a zdravím Tě do dáli! :)

0 0
možnosti
VM

Nejsem ekonom a přiznám se, že této "vysoké" ekonomice vůbec nerozumím.

A jsem rád, že čísla napovídají, že je americká ekonomika v pořádku, protože až nebude, strhne zase díky globalizaci ssebou zbytek světa.

Jenom trochu nerozumím tomu, že je v pořádku, že státní dluh roste stejným tempem, v mém domácím hospodaření jsem raději, když dluhy umořuji. To samé, že rostou stejným tempem některé výdaje. Ale jak říkám, nerozumím tomu.

Držím se hesla, buďte skeptičtí, ale naslouchejte. Mám tedy obavu z toho, že před poslední krizí byla také stále čísla v pořádku. Jen pár "křiklounů" zabývajících se vysokou ekonomikou a bankovnictví hovořili o přehřátí a o bankovní bublině.

Tak asi tak to vidím já. Jsem rád, že tomu tak je, jak autor píše, hlavně aby to tak bylo skutečně.

1 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2549x
Technik, matematik, chemik. Cestovatel, sportovní fanda. Čech, Američan.

Prvních 25 let života jsem prožil v České republice (Československu), v Karviné a v Praze. Dalších skoro 30 let v USA.

Psaní je mým koníčkem. Profesí je automatizace výroby, inovace a optimalizace technologických procesů. Jsem technik, a proto mě spíše zajímají data, fakta a nefiltrované diskuse, které si pak přeberu a závěry udělám sám. Mám respekt k různorodým názorům, chráním si osobní svobodu, snažím se lidem naslouchat a své myšlenky vyjadřovat v klidu, s dobrým úmyslem přispět do zajímavých diskusí.

Své politické komentáře, zamyšlení a informace sdílím, když mi na netu chybí. Mám radost, když mě někdo předběhne. Ušetří to práci a potěší, že existuje alespoň jedna spřízněná duše. Do rubriky "Historky a fotoblogy" vložím tu a tam příběh z cest, zajímavost z Ohia nebo z prostředí svých přátel. V rubrice “Přátelé se mě ptají“ najdete články ze života v USA.